Monday, December 27, 2010

Lagu2 karok yang aku teringin nak nyanyi dan nyanyi lagi...hehe...

Setiap org masing2 punya hobi tersendiri...termasuklah aku...hobi aku memang suka karok...tak kisahlah suara sumbang mambang ka..apa ka...lari ke laut ka..ke gunung ka...yang penting happy bah kan...bukannya karok ni hanya untuk tunjukkan kehebatan dan kebolehan untuk menyanyi...bukannya nak pi ujibakat AF ka apa ka...hanya untuk suka2 aja bah.... LoL ....ok berbalik pada lagu2 yang mmg aku suka dan teringin nak nyanyi dan nyanyi lagi antaranya...jeng jeng jeng....aku senaraikan dari toplist ke bottomlist...hehe...

1) Khatimah Cinta-sixth sense....walaupun pitching lari aku hentam je nyanyi....hehehe
2) Cinta Ini Membunuhku- D'Massiv.....Lagu ni first time aku dengar mmg best giler...walaupun aku nyanyi sumbang aku hentam aje lah....hahaha LoL
3) Permintaan Hati-Letto.... lagu ni first aku dengar time kawan aku satu kursus nyanyi masa kat PD.....memang power jugak la suara kawan aku tu nyanyi....dan aku pun terus la suka sgt kat lagu ni.....lagi sekali suara kesumbanganku akan terus berkumandang didalam bilik karok.... LoL
4) My Baby You-Marc Anthony.....hahhhh....lagu ni adalah lagu wajib aku la kalau time karok....mesti aku akan cari lagu ni dan nyanyi dengan penuh perasaan...lagi2 bab time chorus tuh...fuyoooo.ambik feellll...marc anthony pun boleh "angkat tangan" kalau dgr aku nyanyi...chehhhhh..hehehehe....lagi satu yg aku suka lagu ni bila part akhir lagu tuh.."arianna i feel...so alive"........hehehe....
5) Korang senaraikan la lagu2 karok yg korang teringin nak nyanyi tuh...nanti aku tolong nyanyikan walapun sumbang mambang pitching lari entah kemana...heheheh.. :D

5 comments:

  1. ohooo... nnt kt p kk box karamunsing nie..

    ReplyDelete
  2. bah....atur mu prennn...kita layan lagu sampai pecah suara....hehehe

    ReplyDelete
  3. sanang jak tu....semua org d sn tu ku kanal...

    ReplyDelete
  4. bah...ngam la tuh....mmg sangat tersangat ngam la tuh....kk....here i come!!!! hikhik

    ReplyDelete